Saturday 9 February 2013

TRAGIS: AWEK CUN BUNUH DIRI KERANA DIBULI DI FB





Selepas bergaduh di Facebook kerana seorang lelaki, Ashley Riggitano, 22, telah membunuh diri dgn lompat dari Jambatan George Washington ke dalam Sungai Hudson pada Feb 6, meninggalkan beg Louis Vuitton beliau pada jambatan dengan nota bertulis tentang lima orang yang membulinya dan punca dia ingin mati. Ashley menulis dalam nota, "Untuk pengebumiannya, orang-orang ini tidak harus dibenarkan sama sekali hadir berdasarkan perkataan dan tindakan mereka semasa beliau hidup." Adderall dan Klonopin(dadah) juga telah ditemui dalam beg Ashley.


The New York Post mengenal pasti lima orang sebagai Alison Tinari, Teresa Castaldo, Beth Bassil, kawan baiknya Samantha Horneff, dan rakan kongsi perniagaan, Victoria Van Thunen.

Ashley, yang memiliki perniagaan barang kemas sendiri dipanggil Missfits dengan Victoria Van Thunen, juga menyebut seorang lelaki dalam nota yang telah dibenarkan untuk menghadiri pengebumian tetapi dia berharap dia "dapat apa yang dia nak". Beliau juga menyenaraikan tiga orang lain dengan nama pertama, sambil menambah bahawa mereka "hanya orang yang saya suka & sentiasa ada untuk menerima maaf."

Terdahulu hari ini, Ashley menulis di Facebook beliau, 'Mereka yang tidak henti-henti menyalahkan orang lain sebagai punca isu-isu mereka mungkin perlu mengambil satu langkah ke belakang dan menilai semula situasi ini.

Macam-macam hal sekarang ni, sayang sekali, muka lawa, ada bisnes barang kemas sendiri. Tapi tak pikir panjang.. Sikit2 nak bunuh diri.. Semoga ini dapat dijadikan pengajaran buat kita semua.

No comments:

Post a Comment